Ψυχική Υγεία

🩺Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Αυτέ είναι οι 5️⃣ βιταμίνες που βοηθούν :

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C αποτελεί ουσιαστικό συστατικό στοιχείο ενός δυνατού ανοσοποιητικού συστήματος.H έλλειψη βιταμίνης C μπορεί να οδηγήσει σε συναισθήματα κόπωσης και θλίψης. Η έλλειψη της συγκεκριμένης βιταμίνης δεν θα σας βλάψει, όμως μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη.

Βιταμίνη Β6

Η έλλειψη αυτής της βιταμίνης μπορεί να σας κάνει πολύ ευερέθιστους,

Φολικό οξύ Tα χαμηλά επίπεδα φολικού οξέος μπορούν να προκαλέσουν μείωση της παραγωγής σεροτονίνης, η οποία είναι το κλειδί για την πρόληψη της κατάθλιψης.

ΨευδάργυροςO ψευδάργυρος αποτελεί σημαντικό νευροδιαβιβαστή για το νευρικό σας σύστημα και ότι η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να συνδέεται με την κατάθλιψη, την κόπωση και άλλες διαταραχές.

ΜαγνήσιοΠρολαμβάνει την αϋπνία, την υπερδραστηριότητα, την ανησυχία, τις κρίσεις πανικού, τις φοβίες, το άγχος και την κατάθλιψη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *